
Jornada sobre Edificació Sostenible organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, en col·laboració amb Bcauselab, Barrinar Cap a la Sostenibilitat, i en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya , l'Ajuntament de Terrassa, i el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC).
Reciclar Ciutat és un espai d'intercanvi i difusió d'idees i experiències de transformació de les ciutats, cap a un desenvolupament humà sostenible. Es tracta de reflexionar sobre les ciutats, els seus cicles metabòlics i les bones pràctiques del dia a dia.
Horari de les xerrades:
18:00 -18:20
Presentació Grup NEMO-Barcelona
Jordi Morató (CatUNESCO), Alex Verdú (Barrinar cap a la sostenibilitat), Petri Kiuru & Tapio Virkunnen (NEMO) 18:20 -18:40 18:40 -18:45 Premi-Ajut a la Recerca 2011 - Aigües de Terrassa Bea Escribano (CatUNESCO) i Marta Brull (Aigues de Terrassa) 18:45 -19:10 Reciclar ciutat: bases per la transformació del territori Sandra Bestraten, CatUNESCO i Col·legi d?Arquitectes de Catalunya 19:10 -19:30 Alfonso Godoy, Solar Decathlon Grup - UPC
Bea Escribano (CatUNESCO) i Marta Brull (Aigues de Terrassa)
Vivendes sostenibles: equilibri a través de la cooperació
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible